Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

ПОБУДОВА ГРАФІКА ФУНКЦІЇ ТА РУХОМОГО ЗОБРАЖЕННЯ НА ЕКРАНІ КОМП’ЮТЕРА

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Захист інформації

Інформація про роботу

Рік:
2010
Тип роботи:
Розрахункова робота
Предмет:
Комп'ютерна графіка
Група:
ІБ – 44

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” ІКТА кафедра „Захист Інформації” ГРАФІЧНО-РОЗРАХУНКОВА РОБОТА ПОБУДОВА ГРАФІКА ФУНКЦІЇ ТА РУХОМОГО ЗОБРАЖЕННЯ НА ЕКРАНІ КОМП’ЮТЕРА з курсу "КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА" Львів - 2010 ЗАВДАННЯ 1) Побудувати графік функції, заданої таблично. Масштаб розмітки осей координат графіка повинен відповідати реальним результатам розрахунків. Параметри для побудови графіка визначені в таблиці 2. Варіант завдання визначає викладач. Необхідно передбачити “плаваючий” центр координат – основну частину екрану мають займати ті чверті, в яких знаходиться графік функції. № варіанту Функція f(x) Діапазон зміни аргументу  17 y=ch(x) [0; 20]   Параметри графіку № варіанту Тип лінії для побудови кривої графіка Товщина лінії (пікселів) Колір лінії Шрифт розмітки осей графіка  17  2 Green Gothic   2) Створити на екрані комп’ютера графічне вікно і сформувати в ньому рухоме зображення. Вікно розмістити в верхньому правому куті екрану. Навести межі вікна. Параметри рухомого зображення визначені в таблиці 3. Параметри зображення задані в пікселах. Варіант завдання визначає викладач. Графік і вікно з рухомим зображенням повинні бути присутні на екрані одночасно, причому вікно не має перекривати графік (рис.1).  № варіанту Структура зображення Пояснення   17    Затухаючі перекочування кола зі спицями діаметру d з гіпотенузи одного прямокутного трикутника на гіпотенузу іншого. Катети трикутників рівні і становлять a і b. Параметри : a=150, b=90, d=25   СПИСОК ІДЕНТИФІКАТОРІВ ПРОГРАМИ Підпрограмми та процедури InitGrp – підпрограма для ініціалізації необхідного графічного режиму відео адаптера; GetMinMaxY – підпрограма для визначення максимального та мінімального значення функції на проміжку; GetY – підпрограма для обчислення значення функції в точці; ToX – підпрограма для приведення значень х до значень на дисплеї; ToY – підпрограма для приведення значень у до значень на дисплеї; PaintXY – підпрограма для побудови осей координат та їх підпису; Fon – підпрограма для виводу вікна та трикутників; PaintGraph – підпрограма яка будує графік функції; Solve – підпрограма яка моделює рух кола по поверхні трикутника; GoPlay – підпрограма яка виводить зображення кола, що рухається по поверхнях трикутників; Функції Setfillstyle – підпрограма яка задає тип заливки Bar – підпрограма яка виводить прямокутник; Setcolor – підпрограма для задання кольору фігур; InitGraph – підпрограма для ініціалізації графічного режиму адаптера; Writeln – підпрограма для виведення тексту на екран; Halt- підпрограма для завершення роботи програми з кодом виходу; Round – підпрограма заокруглення дійсного числа; Floodfill – підпрограма заливки області графічного зображення; Delay – підпрограма для вичікування затримки між операціями; Keypressed – підпрограма яка сигналізує про натиск клавіші на клавіатурі; Circle – підпрограма яка виводить на екран коло заданого радіусу; Div – функція ділення націло числа; Блок-схема алгоритму програми  Код програми Uses Graph, CRT; var xmax, ymax, px0, py0: integer; kx, ky, x0, y0:real; const delta:integer = 25; {vidstup vid kray ekrana} ws_delta:integer = 10; {vidstan u vikni} a:integer = 150; {razmir trucutnuka} b:integer = 90; d:integer = 25; cur_x:integer = 11; {razmir cursora} cur_y:integer = 5; cur_p:integer = 8; {rozmir podilku} np_x:integer = 10; {kilkist' tochok na graph} np_y:integer = 7; c_xa:integer = 0; {pochatok tabuluvanna} c_xb:integer = 20; {kinec' tabuluvanna} procedure InitGrp; {iniciluvann9 grafi4nogo regumu ta pobudiva bar. and pol9} var r,d:integer; begin d:=detect; InitGraph(d, r, 'bgi'); r:=GraphResult; if r<>grok then begin Writeln (GraphErrorMsg(r)); readln; Halt(1); end; setfillstyle(1,7); bar(0,0,GetMaxX,GetMaxY); end; function GetY(x:real) : real; {ob4uslue zna4enn9 y v dannoy to4ci} begin GetY:=(exp(x)+exp(-x))/2; end; procedure GetMinMaxY(var min:real; var max:real; ax:real; bx:real); va...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини